فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور

انواع سوناتا nf

5/5

سوناتا nf

سوناتا NF را از منظر زیبایی‌شناسی و طراحی قطعا می‌توان جزو بهترین‌ها دسته‌بندی کرد. در تایید این سخن شاید همین بس باشد که بدانیم سوناتا NF توانست جایزه بهترین طراحی یا همان جایزه طراحی برتر (Good Design Award) را در دسته اتومبیل‌های سواری، از سازمان JIDPO ژاپن دریافت کند.

در سال ۲۰۰۶ و در زمان انتخاب خودروی سال کانادا نیز هیوندای سوناتا توانست جایزه بهترین خودروی خانوادگی (Best New Family Car) با قیمت زیر ۳۵ هزار دلار را به خود اختصاص دهد.

انواع سوناتا nf

سوناتا NF از زمان تولید تا سال ۲۰۰۹ که پایان نسل NF بود در سه مدل اصلی GL، GLS و LX عرضه شد.این هیوندای با این چهره تا سال ۲۰۰۸ ساخته و عرضه شد. برای مدل ۲۰۰۹ فیس لیفت اتفاق افتاد و ظاهر جدیدی را شاهد بودیم.

در سال ۲۰۰۹ هیوندای سوناتا NF با چهره ای جدید وارد میدان شد. مدل فیس لیفت شده که تنها در دو مدل ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ بود هنوز هم خرید و فروش می شوند. چهره این خودرو را در عکس بالا می توانید مشاهده کنید. از جمله بهبودهایی که در این دو مدل اتفاق افتاده می توان به افزایش قدرت موتور در هر دو نسخه ۴ سیلندر خطی (L4) و ۶ سیلندر خورجینی (V6) ، کاهش مصرف سوخت ، ارتقای تجهیزات و نمای داخلی ، تغییر نمای خارجی در قسمت سپرها ، چراغ و جلو پنجره اشاره کرد

سوناتا nf

حقیقت آن است که رمز رانندگی دلنشین و خاطره انگیز با سوناتا nf در قرار گیری همه چیز درست و دقیق در جای مناسب خود است. آنچه طراحان سوناتا nf به دقت در آن تمرکز کرده اند استفاده بهینه از فضای داخلی خودرو است که سخاوتمندانه رفاه فوق العاده ای برای مسافران خود مهیا می کند تا بدون بیان هیچ واژه ای ،لحظه های صرف شده با خانواده را در خاطره ها ثبت کرده و از یادآوری همیشگی آن لذت ببرند.شما عزیزان میتوانید برای چشم نواز تر شدن فضای داخلی خودرو از روکش صندلی سوناتا nf در طرح ها ورنگ های متنوع و همچنین از کفپوش سوناتا nf  برای زیباتر شدن کف خودرو استفاده کنید.

اشتراک گذاری این نوشته :

اشتراک گذاری

فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور