فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور

سوناتا وای اف معایب

5/5

سوناتا وای اف معایب

عیب اول: کیفیت کابین و قطعات مختلف به‌کاررفته در آن

کیفیت پایین کابین و قطعات آن، اولین مورد در لیست معایب سوناتا وای اف است. این خودرو یک سدان متوسط خانوادگی است و با توجه به قیمت‌گذاری آن در بازارهای جهانی، به‌هیچ‌عنوان در دسته خودروهای لوکسی مانند بنز و بی ام و قرار نمی‌گیرد. بنابراین، نباید انتظار زیادی از کابین این خودرو داشته باشیم. بااین‌حال، کیفیت کابین سوناتا YF، می‌توانست بسیار بهتر از این باشد. استفاده از مواد ارزان‌قیمت در بخش‌های مختلف کابین، حس خوبی به سرنشینان منتقل نمی‌کند.

عیب دوم: تعلیق خشک، کوبش و ارتفاع پایین خودرو

از زمان عرضه اولیه تا امروز، اصلی‌ترین نقطه‌ضعف هیوندای سوناتا YF، همین تعلیق خشک و ارتفاع پایین خودرو است. این خودرو از لحاظ ظاهری، خودروی اسپرت‌تری نسبت به نسل قبلی سوناتا به‌حساب می‌آید. استفاده از تعلیق اسپرت و کاهش ارتفاع خودرو نیز، قرار بود هم‌راستا با ظاهر اسپرت خودرو باشد؛ اما به یک نقطه‌ضعف بزرگ تبدیل شد. کوبش‌های آزاردهنده و ارتفاع بسیار کم خودرو که در مواردی باعث مشکلاتی می‌شود، از معایبی است که صاحبان سوناتا YF به آن اشاره می‌کنند.

سوناتا وای اف

حقیقت آن است که رمز رانندگی دلنشین و خاطره انگیز با سوناتا وای اف در قرار گیری همه چیز درست و دقیق در جای مناسب خود است. آنچه طراحان سوناتا وای اف به دقت در آن تمرکز کرده اند استفاده بهینه از فضای داخلی خودرو است که سخاوتمندانه رفاه فوق العاده ای برای مسافران خود مهیا می کند تا بدون بیان هیچ واژه ای ،لحظه های صرف شده با خانواده را در خاطره ها ثبت کرده و از یادآوری همیشگی آن لذت ببرند.شما عزیزان میتوانید برای چشم نواز تر شدن فضای داخلی خودرو از روکش صندلی سوناتا وای اف در طرح ها ورنگ های متنوع و همچنین از کفپوش سوناتا وای اف برای زیباتر شدن کف خودرو استفاده کنید.

اشتراک گذاری این نوشته :

اشتراک گذاری

فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور