فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور

ماشین پرادو ساخت کدام کشور است؟

5/5

ماشین پرادو ساخت کدام کشور است؟

قطعا تا کنون آوازه خودروی قدرتمند و سامورایی ژاپنی را شنیده‌اید. شرکت سازنده خودرو تویوتا، یکی از بزرگترین و معروف‌ترین شرکت‌های خودروسازی است که در سراسر جهان به عنوان برجسته‌ترین شرکت خودروسازی شناخته می‌شود.

کمپانی ژاپنی تویوتا (Toyota) یک شرکت چندملیتی است که دفتر مرکزی آن در شهر آیچی ژاپن واقع شده است. این شرکت محصولات خود را در ۱۷۰ کشور به فروش می‌رساند و در ۲۷ کشور نیز واحدهای تولیدی دارد. فعالیت‌های تویوتا از سال ۱۹۳۷ توسط ساکیشی تویودا آغاز شد و هم اکنون دفتر مرکزی آن در استان آیچی ژاپن مستقر است.

این کمپانی از سال ۲۰۱۲ توانسته است به عنوان یکی از قدرتمندترین خودروسازان جهان شناخته شود. تویوتا در سال ۲۰۱۴ عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی جهان را به دست آورد و از هر ۹ خودرو تولید شده در جهان، یکی از آن‌ها متعلق به این کمپانی بود. در نهایت، در سال ۲۰۱۴ با تولید ۱۰ میلیون خودرو طی یک سال، توانست رکورد جهانی بیشترین تولید و فروش خودرو را به نام خود ثبت کند. تویوتا نماد واقعی “شروع از صفر و رسیدن به اوج” است.

پرادو

حقیقت آن است که رمز رانندگی دلنشین و خاطره انگیز با پرادو در قرار گیری همه چیز درست و دقیق در جای مناسب خود است. آنچه طراحان پرادو به دقت در آن تمرکز کرده اند استفاده بهینه از فضای داخلی خودرو است که سخاوتمندانه رفاه فوق العاده ای برای مسافران خود مهیا می کند تا بدون بیان هیچ واژه ای ،لحظه های صرف شده با خانواده را در خاطره ها ثبت کرده و از یادآوری همیشگی آن لذت ببرند.شما عزیزان میتوانید برای چشم نواز تر شدن فضای داخلی خودرو از روکش صندلی پرادو در طرح ها ورنگ های متنوع و همچنین از کفپوش پرادو برای زیباتر شدن کف خودرو استفاده کنید.

اشتراک گذاری این نوشته :

اشتراک گذاری

فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور