فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور

نصب روکش صندلی در محل با کادر مجرب(در اسرع وقت و مقرون به صرفه)

5/5

یکی از خدمات مجموعه ی تخصصی باران کاور که برای رفاه حال شما مشتریان در نظر گرفته شده نصب روکش صندلی در محل و در سریع ترین مدت زمان ممکن هست. شما می تونید انواع روکش صندلی ماشین رو در باران کاور سفارش بدید و برای نصب اون در محل از طریق همکاران ما اقدام کنید.

عوض کردن روکش صندلی ماشین یکی از روش های ساده و کم هزینه برای نو کردن ظاهر خودرو هست و در تمیزی خودرو و سلامت سرنشینان هم موثر هست.

انتخاب و خرید روکش صندلی خودرو به ظاهر کار آسانی به نظر می رسه اما بهتر هست نهایت دقت رو در این کار به کار بگیرید و با توجه به نیاز و شرایطتون بهترین روکش صندلی خودرو رو سفارش بدید.

بعد از انتخاب روکش صندلی مناسب نوبت به سفارش و نصب روکش می رسه که هر دوی این مراحل در باران کاور امکان پذیر هست.

با جست و جو در باران کاور می تونید از بین صدها مدل روکش صندلی با برندها و ویژگی های مختلف روکش صندلی دلخواهتون رو با قیمت عالی سفارش بدید، قیمت روکش صندلی در این فروشگاه با توجه به کیفیت بالای محصولات بهترین قیمت روکش صندلی در بازار هست.

اگر برای نصب روکش صندلی نیاز به کمک دارید و یا تا به حال روکش صندلی ماشین رو تعویض نکردید و تجربه ی کافی برای این کار ندارید، نصب روکش صندلی خودرو در محل رو به گروه تخصصی باران کاور بسپارید.

 در ادامه نحوه ی نصب روکش صندلی در محل رو مطالعه کنید.

 

 

انواع روکش صندلی از لحاظ نصب شدن

نحوه ی بسته شدن روکش های صندلی ممکنه توسط زیپ، چسب و یا بند و کش باشه. هرکدوم از این مدل ها قلق و نکات مخصوص خودش رو داره که باید در نصب روکش رعایت بشه، مثلا روکش هایی که با زیپ روی صندلی فیکس می شن نباید مسیر تیغه ی ایربگ رو مسدود کنند یا روکش های چسبی برای فیکس شدن نیاز به مهارت و تجربه دارند. بنابراین بهترین کار برای نصب روکش صندلی کمک گرفتن از افراد ماهر و مجرب در این زمینه هست.

آموزش نصب روکش صندلی ماشین

مراحل نصب روکش صندلی در محل

نحوه ی نصب روکش صندلی ماشین شامل چند مرحله است که باید با دقت کافی و به ترتیب انجام بشه. در صورتیکه نصب روکش صدلی به خوبی صورت نگیره و روکش ها اونطور که باید روی صندلی فیکش نشن، علاوه بر ظاهر نامناسب، عمر و دوام روکش هم کاهش پیدا می کنه و به زودی خراب می شه.

مرحله ی اول: در نصب روکش صندلی خودرو بهترین کار در نظر گرفتن یک ترتیب و اولویت مشخص هست. توصیه می شه اول با نصب کفی صندلی های جلو شروع کنید. در این مرحله کش یا بندهای روکش صندلی رو با نظم به زیر صندلی برده و به فنر زیر صندلی ببندید. اگر گره های سفت و محکم بزنید ممکنه برای تعویض یا باز کردن مجدد مجبور به بریدن اون ها بشید، پس روش بهتر اینه که اون ها زیر صندلی بدون گره زدن به فنرها گیر بدید.

نحوه نصب روکش صندلی ماشین

مرحله ی دوم: حالا نوبت تکیه گاه صندلی های جلو هست. پشتی روکش صندلی رو تا نیمه تا بزنید یا برگردونید و از بالا روی تکیه گاه بکشید. دقت کنید دوخت ها و درزها به خوبی روی لبه های تکیه گاه قرار بگیرند. بندهای روکش صندلی رو از لای شکاف بین تکیه گاه و پشتی صندلی به زیر بکشید و مطابق روش قبل ببندید.

مرحله ی سوم: بعد از اتمام نصب روکش صندلی های جلو، نوبت نصب روکش صندلی عقب خودرو هست. بهترین راه برای نصب راحت روکش صندلی عقب ماشین درآوردن نشیمن صندلی عقب و نصب روکش بیرون از ماشین هست. کفی صندلی عقب رو از ماشین با دقت خارج کنید و با کشیدن روکش و بستن نخ ها در زیر کفی اون رو کنار بگذارید.

برای نصب روکش تکیه گاه صندلی عقب هم بهترین روش خم کردن تکیه گاه به سمت جلو هست، حالا به اندازه ی کافی راه برای دست شما و روکش باز هست و می تونید اون رو روی تکیه گاه بکشید. بندها رو به شکل منظم و تمیز پشت تکیه گاه ببندید.

برای بیرون آوردن و آزاد کردن اهرم پشتی عقب با یک شیء تیز برش کوچکی در بالا و دو طرف جای اهرم ایجاد کنید.

با آموزش نصب روکش صندلی نصب روکش صندلی ماشین متوجه شدید که کار وقت گیر و پرزحمتی هست و ممکنه خسته بشید و اگر تجربه ی کافی نداشته باشید نتونید به خوبی از پس این کار بربیاید و در مراحل مختلف دچار مشکل بشید.

توصیه ی ما به شما این هست که از خدمات نصب روکش صندلی خودرو در محل توسط اعضای خبره ی باران کاور استفاده کنید.

 

مزایای نصب روکش صندلی در محل توسط باران کاور

فروشگاه تخصصی روکش صندلی باران کاور با بهره مندی از تیم مجرب و حرفه ای در نصب انواع روکش صندلی خودرو برای انواع خودروها، می تونه در زمان کوتاهی روکش صندلی خودروی شما رو در محل مورد نظرتون نصب کنه.

مزایای استفاده از خدمات نصب روکش در محل عبارتند از:

  •     نصبی صحیح و اصولی و ایجاد ظاهری زیبا و مرتب
  •     عدم آسیب به روکش و خودرو حین نصب
  •     سریع و بی دردسر

 

سوالات متداول

هزینه ی نصب روکش صدلی در محل چقدر هست؟

هزینه ی نصب روکش صندلی معمولا به عوامل مختلفی بستگی داره، به طور کلی در نظر گرفتن منصفانه ترین قیمت نصب روکش در محل از اولویت های کادر باران کاور هست تا مشتری رضایت کامل داشته باشه و در دفعات بعد هم از خدمات این مجموعه استفاده کنه.

چقدر طول می کشه تا کادر مجموعه برای نصب روکش در محل حاضر بشن؟

در تهران بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از ثبت درخواست همکاران ما به محل مراجعه خواهند کرد.

اشتراک گذاری این نوشته :

نصب روکش صندلی در محل

اشتراک گذاری

فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور