فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور

چگونه روکش صندلی را دربیاوریم؟

5/5

تا به حال به فکر درآوردن روکش صندلی ماشین افتادید؟ برای تعویض روکش صندلی ماشین باید چه کار کرد؟

یکی از لوازم جانبی خودرو روکش صندلی خودرو هست که انواع مختلفی داشته و از اهمیت زیادی برخورداره. روکش صندلی خودرو می تونه از جنس پارچه، چرم یا ترکیبی از هر دوی این ها باشه.

برای مراقبت از روکش صندلی از آُسیب هایی نظیر پاره شدن، سایش و یا کثیفی بهتر هست موقع درآوردن روکش صندلی دقت کافی داشته باشیم و به شکلی روکش صندلی خودرو رو باز کنیم که بخش های مختلف اون سالم بمونه.

برای اینکه نحوه ی باز کردن روکش صندلی خودرو و اصول اون رو یاد بگیرید این مطلب رو در باران کاور تا آخر بخونید.

روکش صندلی ماشین

روکش صندلی ماشین علاوه بر اینکه پوششی برای زیبایی خودرو به حساب می آد، جنبه ی کاربردی هم در جهت سلامت صندلی ها و محافظت از اون ها در برابر عوامل مختلف داره.

برای همین انتخاب روکش صندلی برای ماشین اهمیت زیادی داره و افراد هرچند وقت یک بار ممکنه تصمیم بگیرند به دلایل مختلف روکش صندلی خودرو خودشون رو بشورن یا تعویض کنند تا تمیز و سالم بمونه و یا اون رو با یک دست روکش بهتر جایگزین کنند.

در آوردن روکش صندلی ماشین

باز کردن روکش صندلی ماشین

باز کردن و تعویض روکش های صندلی ماشین در مدل های مختلف ماشین ها متفاوت هست اما به طور کلی روش اصلی باز کردن روکش صندلی ماشین از یک الگو پیروی می کنه. مثلا صندلی عقب بعضی از ماشین های با پیچ به اتاق وصل شده که باز کردن اون نسبت به صندلی ماشین هایی که به روش های دیگه به اتاق متصل شده متفاوت هست. اگر این کار رو به دست افرادی که در زمینه ی تزیینات خودرو و خدمات اون فعالیت دارند سپردید اون ها به خوبی برای شما روکش ها رو تعویض می کنند، اما برای اینکه خودتون این کار رو انجام بدید نیاز دارید نکاتی رو رعایت کنید.

برای باز کردن روکش های صندلی ماشین مراحل زیر رو به ترتیب و با دقت انجام بدید تا اتفاقی برای صندلی و روکش صندلی نیفته و این کار صحیح و اصولی انجام بشه:

اولین روش برای باز کرد روکش های صندلی در خودرو این هست که قاب ها و فلاپ هایی که امکان جدا شدن اون ها وجود داره رو باز کنید و بعد کش یا نخ های روکش صندلی رو باز کنید. بهتر هست از باز کردن روکش های صندلی های جلو شروع کنید.

یا می تونید از ابتدا کش یا نخ های صندلی ها رو با حوصله باز کنید و اقدام به درآوردن روکش ها کنید.

برای باز کردن روکش های صندلی عقب ماشین باید اول صندلی عقب رو باز کنید. با بیرون آوردن صندلی عقب متوجه خواهید شد که درآوردن روکش صندلی عقب خیلی راحته و با باز کردن کش یا نخ های اون باز می شه. باز کردن صندلی عقب به دو بخش باز کردن پشتی و باز کردن نشیمن تقسیم می شه که در هر ماشینی طرز باز کردن اون ها متفاوته و قبل از باز کردن باید بررسی کنید تا ببینید صندلی ماشین شما به شکلی به اتاق متصل شده. بعد از درآوردن روکش ها برای نصب مجدد اون ها اگر کش یا نخ های روکش سالم باقی مونده به راحتی می تونید دوباره اونها رو روی صندلی کیپ کنید و در غیر اینصورت باید کش ها رو عوض کنید و بعد برای نصب روکش اقدام کنید.

اشتراک گذاری این نوشته :

چگونه روکش صندلی ماشین را در بیاوریم

اشتراک گذاری

فروشگاه لوازم جانبی خودرو باران کاور